Home » , , , , , » Kongen og Jeg (1999) Watch Streaming

Kongen og Jeg (1999) Watch Streaming

Full Movie Streaming Kongen og Jeg in HD Quality. Play Streaming Kongen og Jeg in Top Quality. Watch Full Movie Kongen og Jeg in High Quality. Download Full Kongen og Jeg in Best Quality. Download Movie Kongen og Jeg in HD Video.


Becomes clear a full beskrivelse af Kongen og Jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og Jeg
  • År for film : 1999
  • Genrer af film : Animation, Drama, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1999-03-19
  • Virksomheder af film : Rankin/Bass Productions, Warner Bros. Animation, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Warner Bros., Morgan Creek Productions,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 90 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 5
  • Youtube ID film : UijESPmAfFw
  • Oversættelse af film : IT,EN,FR,DE,DA,HE,ES,
  • Aktører film :Ed Trotta (Sir Edward's Captain (voice)), Miranda Richardson (Anna Leonowens (voice)), Christiane Noll (Anna Leonowens (singing voice)), Kenny Baker (Captain Orton (voice)), Martin Vidnovic (The King of Siam (voice)), Darrell Hammond (Master Little (voice)), Ian Richardson (The Kralahome (voice)), Adam Wylie (Louis Leonowens (voice)), Sean Smith (Sir Edward Ramsay (voice))
En charmerende familie. En stærk kvinde. En god konge. Og en ond, ond minister...

0160429

Kongen og Jeg method to stay film excreted by Rankin/Bass Productions, Warner Bros. Animation, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Warner Bros., Morgan Creek Productions, using beskrivelse af filmen er "Da den britiske læreinde Anna Leonowens i midten af 1800-tallet ankommer til Siam for at give den kongelige familie en vestlig uddannelse, må kongen af Siam ligesom resten af den kongelige familie straks overgive sig til denne uafhængige, utraditionelle og stærke kvinde. Kongen bliver ligefrem forelsket. Men samtidig har den onde minister Kralahome en plan: Anna skal hjælpe ham med at overtage tronen fra den godhjertet konge...". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and best bedste skuespillere.

Though i første examine denne film er jeg ikke helt sikker in the event i the type of idé or possibly not. Efter at have set det I'll just use to express that we really like. I extremely recommend denne film for people who appreciate genre Animation, Drama, Familie, . You may have the option to ur det free of charge by simply klikke a button og tilmeld, you can surely ur millions of nyeste filmtitler for no cost.

... Play Movie Kongen og Jeg in Top Video Format 1080p ....




Director : Richard Rich, Additional Dialogue : Brian Nissen, Editor : Joe Campana, Animation : Craig R. Maras, Casting : Vincent Liff, Editor : Paul Murphy, Producer : Peter Bakalian, Screenplay : David Seidler, Producer : James G. Robinson, Casting : Geoffrey Johnson, Production Design : Helena Collins-Liuag, Screenplay : Peter Bakalian, Screenplay : Jacqueline Feather
Sikker, nu du kan se film forbundet med Kongen og Jeg 100% længde og find den link til dette movie Kongen og Jeg in High Definition Quality.


Tags: musical, king, school teacher, siam,

You've just seen the movie categories Animation / Drama / Familie / Fantasy / Komedie / Romantik titled Kongen og Jeg (1999) Watch Streaming. You can bookmark this page with the URL https://filmunduteinternet.blogspot.com/2017/06/kongen-og-jeg-1999-watch-streaming.html. Thank you!
Kongen og Jeg (1999) Watch Streaming 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Uden Internet - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger